sorgligt

tja

fredag. var ledig från skolan idag pga gammelmormors begravning. jag, mamma & pappa åkte till sumpan på morgonen. fick premiäråka saaben och jag ska faktiskt inte klaga (y) begravningen var sjukt sorglig, många tårar föll där. men fin var den :) det var urna istället för kista och jag fick bära urnan till graven och t.o.m sätta ner den i jorden fast tsm med en annan. det kändes bra! sen vart det mackor med laxröra och grejer på och tårta i gröna stugan :) det var kul att träffa släktingar man inte sett på länge. jag fick pengar av gammelfarfar och av gun & torbjörn eftersom jag fyller på söndag :D sen var det bara att hoppa in i bilen och brumma hem igen!

på kvällen kom älskling och sov över :) han gav mig en björn borg-väska i present och den är ba föööör snygg :D puss på robin! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0