snart äre jaaaaaag som e kuuung

hallå people :]

tog en paus från pluggandet och satte mig här, det kan behövas. idag var det marknad, jag & bea gick dit på lunchen och köpte brända mandlar (y) alexander höll i idrottslektionen och han hade bestämt beeptest och basket. först hatade alla honom för säg nån som gillar beeptest? men på nåt sätt var det ganska kul denna gång, haha :D inte för att man har nån bra kondition, men det är bara att träna u know, haha. och vet ni?! jag fick tillbaka fysikprovet och tro det elr ej... JAG hade VG på det! omg :D glad & chockad var orden! idag ringde dom från färgaffärn och jag får praoa där :D fast bara onsdag, torsdag och fredag. så dom andra dagarna kan jag väl va hos pappa eller nåt ;) ska till färgaffärn och säga hur jag gör nån dag :)

nej nu blir det tv, plugg, duscha, plugg! och sova får vi inte glömma förfan :D



pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0