skönt folk jao!

tjo!

igår for jag iväg till david och var med honom, lizette och alice :D det var najs kan jag lova! jag är hur stolt som helst över att jag lagade davids stol :] haha. vi gjorde iaf allt möjligt som att äta mycket, prata mycket och kolla film. och så var vi ju bara tvungna att dra kondomer över huvudet, lägger ut bilderna här x) man kan inte alltid vara mogen u know ;) sen sussade vi gott :D idag efter att jag kom hem har jag inte gjort så mycket, eller som ni ser har jag ju designat om bloggen :D headern är cp, men pallar inte fixa det atm... & jag skulle egentligen ha boxats idag men det blidde inget för emma är sjuk :(

vet ni? om en vecka fyller jag år! :D

och vet ni en annan sak? min pappa har köpt en saab... skandal? ja!



haha, älskar er! <3
puss mogiisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0