& så onsdag och torsdag ;)

tjolahopp!

igår snöade det igen, vad händer med världen? vi hade praktiskt hk-prov, det var skitkul! inte att det var prov, men vi fick laga vad vi ville :D bara det innehöll kycklingfilé, men efterrätten fick vara hur som helst (y) jag var med eve & jennifer, vi gjorde en supergod kycklinggryta med curry och andra kryddor & grönsaker och till efterrätt blev det smulpaj med blockchoklad :D höhö. efter skolan kom robin hem till mig, den pöjken var saknad han! vi slappade mest, han hjälpte mig att plugga spanska! (y) idag är det då torsdag! veckorna går grymt fort! hade spanskaprov idag, gick väl bra, kunde massa ord tack vare robin :] <3 alla vi nior gick till aulan på någon föreläsning om gymnasiet. vi hade basket på gympan, mycket kul! :) efter school lodade jag & efterlängtade lizette runt på tierp ;) <3 nejmen vi uträttade lite ärenden. sen tog vi bussen hem till mig och hade det roligt även om vi mest satt här ;D vi gjorde en ny header till min blogg som ni ser :D haha fast den blev ju helt fel när vi satte in den här, men palla ändra xD

nu blev det mycket nya inlägg på en gång här. men gå ner lite och läs om green day-konserten är ni snälla :D (a)

puss mogiisch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0