Min 15årsdag! :D

Idag fyller JAG 15! äntligen, haha :D nu är man då straff&byxmyndig och får cykla utan hjälm, kolla på läskiga filmer, köra moppe och göra massa annat coolt! omg, helt amazing.

iaf, den här dagen började med att jag hostade och var lite yr. men det sket jag fullständigt i, jag skulle till stan med lizette ju! lizettes mami skjutsade oss till gryttjom, sen tog vi bussen till uppsala :) vi shoppade massa prylar, jag köpte förfan en mobil! :D en snubbe frågade oss om vi ville vara med i tidningen och klart vi ville! titta i gratistidningen "uppsalatidningen" på fredag (yy) lizette bjöd mig på pizza på jalla jalla (en del av presenten) och det var mumsigt! sen tog vi bussen hem och pappa hämtade oss i gryttjom.

sen sov lizette hos mig och vi käkade tårta som var kvar :)

tack för en underbar födelsedag! <3



mogiisch & flåddisch juu


min nya nallebjörn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0