lite allt möjligt dåe :]

godkväll

jag glömde att blogga igårkväll, sjukt! men bättre sent än aldrig som jag brukar säga, höhö.

igår kom peyman och hälsade på i skolan, åhh jag blev så sjukt glad! :D efter skolan träffade jag min sötnos lizette och vi var i tierp till fyra :)

idag är det tisdag och joeybooi fyller år! :D men om fem dagar blir vi lika gamla igen, suck on that one! ;) vi fick träffa regissören till i taket lyser stjärnorna i aulan, det var inte så skojj... jag & bea åkte hem till henne efter skolan och pluggade faktiskt engelska! trevligt hade vi det iallafall :)

inläggets bild får vara på födelsedagsbarnet



nej nu ska jag lära mig procenten ordentligt! puss mogiisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0