isa & alice är taggade till tusen

tjuee :D

sitter här med alice och lyssnar på green day. måste ju tagga förfan, det är helt sjukt men faktiskt sant att vi ska till globen imorgon och se självaste green day! green day liksom! inte vilka som helst, utan green day! nu ska jag sluta tjata, men jag försöker banka in det i huvudet eftersom jag inte kan fatta! :O hur som helst, dagen började med att jag faktiskt dammsög ;) sen kom david och hälsade på, mycket trevligt! alice sa att hon satt på bussen så jag & davido cyklade för att möta henne. men hon var inte i gryttjom :o så vi cyklade vidare till typ där jenny bor men där var hon inte heller! så vi cyklade tillbaka och då var hon i grissla typ xD hehe motion fick vi iaf (y) sen cyklade vi hem till mig och hade det treevlans ;D david drog nyss hem så nu äre bara jag & ketchup girl kvar ;) i nästa inlägg kommer ni få höra allt om konserten! åhhhh! :D

en fet kyss :D


Kommentarer
Postat av: Livia

Gud vad kul :D Dom e super bra

2009-10-10 @ 20:21:54
URL: http://loliviah.blogg.se/
Postat av: Isa

jaaa :D

2009-10-13 @ 19:13:02
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0