GREEN DAY-KONSERTEN!!!!!!!!!!!!!!! MÅSTE LÄSAS :D <3

hej!

den här dagen har utan tvekan varit en av dom roligaste i mitt liv! söndagen den 11 oktober. nu är det torsdag, har varit lite lat (a) men nu jävlar ska ni få läsa! :D

dagen började med att jag & alice gick upp halv sex. vi drack varm mjölk med honung kvällen innan och la oss vid nio, det var behövligt. på morgonen käkade vi frulle, borstade tänderna och fixade håret, sen åkte vi bil till tierp, upptåget till uppsala, uppsalapendeln till stockholm och tunnelbanan till globen! tillsammans med mamma & pappa :) dom drog vidare till själva stan så jag & alice tog plats i kön! den var redan ganska lång, vissa hade tältat en och t.o.m två nätter! vi satte oss där som två lodare och började sminka oss :) timmarna rullade på ganska snabbt, vi hann bli stammisar på donken, hehe! mycket paj, varm choklad och hamburgare (y) insläppet skulle vara kl sex. men kvart i fem började dom spela green day-låtar i högtalare ute (trevligt, tänker jag & alice) men alla jävla idioter i kön börjar springa för dom tror att konserten har börjat :s vakten får damp och skjuter upp insläppet till halv sju! jag & alice träffade under dan på tre brudar som alice kände lite grann :) dom köade med oss och vid sex kom mamma för att ta våra grejer. helt plötsligt börjar alla springa igen! insläppet var tydligen vid sex ändå :o alice och dom tre tjejerna sprang långt före mig och mamma försvann! så där står jag helt själv i kön, inklämd och panikslagen, alla tränger sig före mig! har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv... efter några telefonsamtal med mamma, pappa & alice hittar mamma mig och tar mina grejer. sen går jag in och till slut hittar jag alice och tjejerna! vilken jävla lättnad (y) dom står längst fram vid scenen, fan vad lycklig jag blev när jag såg det! :D förbandet prima donna börjar spela och dom är väl okej. bra uppvärmning ;) sen kommer green day in, GREEN DAY! hjärtat bultar och jag tänker; inte svimma nu isa, inte nu av alla gånger! som tur är klarar jag hela kvällen trots värme och människor som trycker en mot kravallstaketet! jag kan säga att det här var verkligen en dröm, en dröm som inte går att beskriva. åhhhh :D bra bilder och videoklipp fick man där framme (y) ta en titt på några av bilderna vettja ;)









<3


Kommentarer
Postat av: Beaa (:

gud vilka bilder isa :D så hilmla coola :D=D <3

2009-10-17 @ 22:37:25
Postat av: Isa

taack bea :D <3

2009-10-18 @ 16:18:14
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0