Fullt ös igen...

... efter att jag har varit sjuk ;) lite förkyld fortfarande men vem bryr sig! igår vilade jag först. fick hem det ensamma skolfotot, haha. ja men sen gick jag till gryttjom samtidigt som jag pratade med lizette i telefon och tog 17:25-bussen till tierp :) robin mötte mig på cykel och vi börnade iväg hem till honom. hade saknat min älskling såå! jakob kom och hälsade på en snabbis, trevligt :) sen åkte jag, robin och hans mamma och hämtade upp madde som rände runt i tierp! sen hämtade vi upp deras mormor och åkte iväg till söderfors :) vi släppte av robin som skulle ha bandyträning och vi andra åkte hem till deras farmor & farfar :) jag & madde kollade på vem vet mest och hejade på en väldigt sexig lady! sen fikade vi och efter det gick vi till ip för det var ju faktiskt meningen att vi skulle kolla på robins träning, men när vi kom dit hann vi väl titta i typ två minuter innan den var slut! oopsi. det var trevligt att umgås med madde iaf, det var ett tag sen! hursomhelst så gick vi tillbaka och sen efter ett tag åkte vi hem till lindbergs igen och drack te :) sen kollade jag & robin på mean girls innan det var sovdags!

idag vaknade vi vid tolv tror jag. åt frukost och sen slappade vi bara, hur trötta som helst! det serverades tacos till lunch, mums! :D sen skjutsade robin mig på cykeln till "centrum" där jag mötte farmor & owe :) åkte bil med dom hem till mig. dom har kommit ända från åmål för att fira mig, yeaah. fick pengar, det är najs! :D kanske ska gå ner och vara lite social.



lizette & jag, oh yeah!


Kommentarer
Postat av: Livia

Sv : Vi ska flytta till spånga så det är inte så himla långt ;D

2009-10-30 @ 18:18:53
URL: http://loliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0