En rolig lördag med firande! :D

ey yo

vaknade upp bredvid underbaraste :) vi fixade iordning oss och hjälpte mamma att duka. vid klockan ett kom mormor & olle, lizette & allan, alice & anders och david :D haha såg riktigt kul ut när lizette kom in med femton stycken ballonger som hon hade blåst upp och knutit ihop xD av henne fick jag även två lotter plus att hon ska bjuda mig på mat & bio! :D alice & david hade tsm köpt en parfym till mig som luktar muums! :D av mormor fick jag en pall som man kan förvara saker i, av olle fick jag massa pengar och av mormor & jeppe (jeppe kunde tyvärr inte komma) fick jag bashögtalare! :D vi åt tårta och massa annat fika och det var mycket trevligt! :) synd bara att pappa jobbade. btw så vann jag tio spänn på ena lotten så imorgon ska jag köpa en ny, höhö (y)
sen så åt jag, mamma och robin hemgjord pizza :) efter det gick jag med robin till bussen. sen kom pappa hem så då öppnade jag presenterna från han & mamma :D av dom fick jag pengar, hörlurar till datorn, telia refill och så ska jag få en soffa (y)

just nu sitter jag med ett leende på läpparna och dunkar musik i dom nya högtalarna (yy) imorgon är min riktiga födelsedag och då ska jag till stan med lizette. det kommer bli naajs! :D

det här har varit en sketabra dag! tack så jättemycket för uppvaktning & presenter<3 bilder (y) :


tårtorna mamma bakade


davido tha man, alice & anders


jag, lizette & allan


robin&jag


15 ballonger från lizette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0