your own liberation will leave them behind

tjo

onsdag. lillördag. wednesday. miércoles. ja, ni fattar. skoldagen började med hemkunskap. jag var som vanligt med min kära jenny och dagens måltid var tsao-mi-fan elr något liknande, haha. det var iaf en kinesisk rätt som naturligtvis innehöll ris och soja bl a. vi var tvungna att äta med pinnar och det gick väl sådär x) till efterrätt blev det mumsiga knäckkakor och så drack vi te (y) jenny har färgat underhåret brunt och my god så snyggt! (yy) jag kan inte påminna mig om att det hände något mer speciellt i skolan...

väl hemma gjorde jag inte så mycket, har tränat på spanskaglosorna och skrivit klart labbrapporten iaf :) och kollat på bonde söker fru såklart!

dagens...
klädsel:
vit luvtröja med svart tryck, linne, jeans, strumpor och underkläder
frisyr: utsläppt
låt: "half-truism" - the offspring
citat: erik: "zlatan hade ju lika långt hår som isa förr"
jenny: "mejer, ska du skaffa så?"
mejer: "ja det ska jag väl"
[bild på mejer där nere (y)]
roligaste: min klass <3




observera att mejer har resårbandet från engelskamappen som pannband xD

Kommentarer
Postat av: JennyLindström

Hahahahhhaha, mejjer är härlig han!

Och tack så mycket ! :D<3

2009-11-19 @ 18:10:09
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: Isa

Gud ja, haha :D

tihi <3

2009-11-19 @ 22:55:53
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0