vi jagade begärets mål

tjenixen

tisdag kväll, ligger i sängen under mitt varma täcke :) en helt vanlig skoldag var det. på bilden var det redovisning och det gick mycket bra :) det var skönt att man bara behövde tala inför halva klassen och att man bara skulle plocka ur det intressantaste, blev ju inte mycket alls, haha. även fast jag älskar min klass så blir jag alltid lite skakis om det är redovisning inför hela klassen. aja!

efter skolan åkte jag hem. gick till gryttjom och mötte älskling som kom med tre-bussen :D vi har mest chillat, han åkte hem för någon timme sen. jag har kommit på att robin verkligen är bra för mig :)) <3

dagens...
klädsel:
min rosa adidas/mogiisch-kofta, vitt linne, mjukisar, strumpor och underkläder
frisyr: utsläppt
låt: "begärets dunkla mål" - lustans lakejer
citat: "jag har så ont i armen efter svinsprutan så igår när jag skulle lägga mig i soffan och titta på tv var jag tvungen att lägga mig på andra armen och då låg jag ju åt fel håll så att jag inte såg tv:n" - viktor xD
roligaste: robin och klasskamraterna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0