torsdag

tjenixen

idag i skolan hade jag syslöjdsprov som innehöll en skriftlig och en praktisk del. hade inte pluggat så mycket och syslöjd (elr slöjd överhuvudtaget) är inte min grej direkt. men det gick väl sådär (a) luciaträning var det sen, kuligt! erik höll i idrottslektionen, växtboll (y) älskar i slutet när man spelar med den där astora medicinbollen, haha flum :D

after school stannade jag kvar och var med på showmötet :) sen blev det fika på konsum med jenny, fanny & josef :) tog bussen hem vid fyra och sen dess har jag tittat på mammas pojkar och suttit här typ. nu ska jag lägga mig i sängen och plugga, puss!

FÖRRESTEN! idag i skolan var det en sjua som råkade ha sönder toaletten så det var äckelvatten från toan i hela korridoren typ! jättemånga gick i det och fick typ vrida ut vattnet ur skorna, KUL! xD och juste, en till kul sak! på fysiken berättade håkan att vi har en hiss i skolan som är till för säkerhet, typ om det blir krig. och den kostar flera miljoner, det är därför våran skola är så ful xD gosh !

nej men nu skulle jag ju plugga x] see ya! // mogiisch


Kommentarer
Postat av: Lizette

haha eller hur x) men de var dagen innan jag brände mig då.. men skitsamma ;)

2009-11-27 @ 08:42:32
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0