torsdaag

tjao

klockan är 06:51 och här sitter jag och bloggar! ska snart duscha, äta frukost och göra mig i ordning och sen åka iväg till praon :) aja, jag ska berätta om gårdagen för jag orkade inte göra det igårkväll!

igår var det torsdag som ni ser på rubriken. jag vaknade vid halv åtta, gick upp och kollade på vakna med the voice och åt frulle och grejade. fick skjuts av mormor till tierp, kom i tid till färgaffärn (y) haha. det var skitkul, fick bryta färg! :D efter praon mötte jag robin och vi gick hem till jonte, kul kul :D var där några timmar, sen gick jag & älskling hem till honom och käkade och satt vid datan typ :) usch, snö gillas inte!


Kommentarer
Postat av: emmahellgren

hörde du mej på vakna med the voice? :)

2009-11-06 @ 11:04:01
Postat av: Isa

VA? neeej :O vadå coolt! vadå vad sa du??

2009-11-06 @ 17:57:10
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: emmahellgren

jag ringde in dit å ställde en fråga som de kunde fråga sina gäster. jag blev skitnervös när ja kom me så ja stammade lite å skämde ut mej lite xD men de va ganska kul. du kan höra dt igen på deras webbradio på thevoice.se. Gå in på "Lyssna igen" och klicka på 5 november. Då lyssnar du på 7.45, någonstans där ringde jag in xD

2009-11-07 @ 14:22:00
Postat av: Isa

gud vad coolt, måste kolla! :D synd att jag missade det :/

2009-11-07 @ 15:42:35
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0