new moon

tjao! nu ska jag berätta om fredagen :D

dagen började med skola. jag ska vara med i showen som ska vara på alla hjärtans dag :D nu i nian är det faktiskt kul att delta i sånt där, sista året liksom. omg, jag skrattade så mycket så jag nästan kissade på mig! för helt plötsligt kom joey i världens fart och tröck upp en strumpa i ansiktet på mig! det var skitäckligt, kanske därför jag garvade ihjäl mig? vet ej x) och sen helt plötsligt kom jocke hasandes med bara en strumpa på sig och då dog jag verkligen av skratt! ja ni fattar nog hur kul det såg ut och när jag insåg att det var jockes strumpa av alla människor, jag trodde ju att joey hade hittat den på golvet xD HAHA! men det är härligt att skratta så man får ont i magen ;D

efter skolan stannade jag & bea kvar i skolan för att vänta på tåget. fanny gjorde oss sällskap :D kuligt! sen åkte jag & bea iväg till uppsala. käkade pizza och köpte lösgodis på hemköp (y) sen gick vi till bion och såg premiären av new moon! den var så obeskrivligt bra, det går liksom inte att förklara. jag blev kär, seriöst. inte på det sättet jag är i robin ofc, men jag blev ändå kär. den var banne mig bättre än ettan! och det var så kul för alla i salongen jublade så fort edward visade sig och när han elr jacob tog av sig tröjan, haha :D stämningen var på topp liksom (yy) sen åkte jag & bea hem till henne och sjöng singstar :) sen blev det sussa kudde!

dagens...
klädsel: 
l
ångt rosa linne, svarta duffyduck-koftan, jeanstights, strumpor och underkläder
frisyr: tofs som övergick till knut x]
låt: "left outside alone" - anastacia ;)
citat: "säg inte fuck you till folk du inte vet efternamnet på!" - erik xD
roligaste: bea, erik, jocke, joey och massa andra i klassen ;)



Kommentarer
Postat av: Beaa :]

ooooo jaa kär blev man absolut :D man tänker ju på det hela tiden :D den slår allt <3

2009-11-22 @ 20:53:36
Postat av: Isa

Eller hur, det är helt galet! :D <3

2009-11-22 @ 22:06:08
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0