måndag

hellu

skola. historiaprov, gick väl sådär. henke tog fram granen så nu är det lite juligt i salongen :D haha vi hade henke på matten (vettefan vart anna-carin var) och han pallade inte ta fram linjaler så då var det lite svårt att jobba med skala. eller det gick inte rättare sagt. skönt! några slängde in en stinkbomb på månen, det är mysigt när det luktar ägg och man inte kan andas :) jenny & eve höll i idrottslektionen, det var badminton & pingis, mycket kul! :)

hemma har jag bara pluggat & slappat. mormor hade tagit med sig ett paket till mig ifrån min gudmor ulrika. födelsedagspresent långt i efterskott, haha. det var iaf ett supersött lila nattlinne! :D naaw. haha.
handlat julklapp på internet har jag hunnit med också ;) höhö.

I want your loving
I want your revenge
you & me could write a bad romance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0