julhandling <3

tjue

igår var det lördag och då var jag i uppsala och julhandlade med robin & oskar :D mycket kul! hittade dock bara två julklappar, men ska in med lizette snart så det är lugnt ;) till mig själv köpte jag hårinpackning och röda tights som jag nog ska använda när jag är tomte :) efter stan så åkte jag & älskling hem till mig och käkade. sen drog vi till lizette :D en stund senare kom joey, kevin & mäki, hehe. snackade och så, sen gick jag & robin hem till mig. tittade på film och sussade :)

idag slog vi in julklappar, annars latade vi oss bara :) efter att älskling åkte hem har jag pluggat historia, men det är så jävla mycket! får kliva upp tidigt imorgon bitti och plugga -.-
adventsfika med mamsen & papsen blev det också, mys!

nu blir det te med honung, har lite ont i halsen. puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: En vän :)

vem är lizette ?

2009-11-30 @ 18:25:22
Postat av: Isa

världens bästa tjej ba! och du är?

2009-11-30 @ 20:56:20
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0