fredag!

gud så skönt :D i skolan hände det inget speciellt, eller det var en flummig fredag, höhö. musiken är askul just nu :D fast jag är den enda som inte spelar något instrument, fredrik sa åt mig att ta shejken & tamburinen, lite trist dock.

min käre son david kom till aspen precis när vi hade slutat, han har blivit så stor :O seriöst, han är lång som satan, har skaffat sig en snobbjacka (fast den är snygg) och så hade han slut på vax så det såg ut som att han hade kammat håret stiligt åt sidan, men han hade inte gjort någonting. galet! en sån chock kan man få när man inte har träffat någon på länge. iaf, efter att han hade snackat lite med henke tog vi skolbussen hem till mig. vi snackade mest, han skrev önskelistor och vi satt här och flummade :) juste, vi kollade på bert - den siste oskulden, haha fett kul ju. så trevlig kväll! :D


davido

Kommentarer
Postat av: Ronja

ojojoj.. det ser ju inte ut som han nästan! :D

2009-11-28 @ 23:49:36
URL: http://rooonjis.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag vet, stor pojke :D

2009-11-29 @ 16:02:41
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0