En till slapp dag, inte helt fel va :]

tjeena

vaknade vid halv elva idag igen men låg kvar och drog mig en timme, sköönt ;) gick upp och klädde på mig och gick tsm med mamma hem till mormor och åt sill, ägg och sånt där gott. suverän frukost! :D sen åkte vi in till tierp för jag & mamma skulle vaccinera oss mot baconfebern men vaccinet var tillfälligt slut, så irriterande! nu har jag lust att skita i att göra det, men mamma tycker jag ska vaccinera mig någon dag snart och jag ska väl vara lydig och göra som hon säger :P

jag: skulle inte du lära mig att stryka, tvätta och sånt där idag?
mormor: äsch vi skiter i det, däremot ska du lära mig hur man får in bilder i datorn!

sagt och gjort, jag hjälpte mormor med det :) haha, skönt med två lediga dar i rad måste jag säga (y)
när jag kom hem satte jag mig och skrev fakta om leonardo da vinci och renässansen till bilden. sen pluggade jag ekonomi (samhällskunskap) och åt glass :)
det jag har kvar att göra ikväll är att kolla på lilla sportspegeln för en liten unge jag känner ska vara med :D och så ska jag plugga lite till, duscha & måla naglarna och lägga mig skapligt tidigt för imorgon ska jag praoa på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0