dunkar gammal electro music & dricker kanelte (y)

tjenna

först var det skola. det började tydligen brinna på lövet så vi fick stå ute och frysa länge! min förra mentor håkan "lillhåkan" berg hälsade på idag, gud vad kul! :D han var fan saknad. och vet ni vilka jag mer saknar? jo, killarna i klassen! det är asskönt med tjejvecka men har ju faktiskt inte träffat killarna på flera veckor. nästan så att jag saknar att bli intryckt i hörnet av hampus & erik, haha shit. emma & freddan skulle hålla i idrottslektionen och ha box, men freddan mådde inte bra så jag höll lektionen med emma och det var mycket kul (y) nu får man ju hoppas på att betyget i idrott höjs, hihi.

lizette följde med mig hem efter skolan :D vi chillade som fan och bakade kladdkaka, GOTT! mycket flummande blev det och vi hittade någon hemsida där det stod några "dagens..." och det kan ju vara lite kul :) så kolla in det + bilderna (y)

dagens...
klädsel: blå collegetröja med vitt tryck, linne, jeans, strumpor och underkläder
frisyr: knut
låt: icas egna varor
citat: "hahaha, homer klippte av marges hår med en häckmotorsåg!" av lizette xD
roligaste: lizette (a)



lizette & kladdkaka, fina grejere!


lillhåkan (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0