All I want for christmas is youuuuu <3

tjoho i stugan

idag var det segt i skolan. som fan. fick reda på att vi har historiaprov på måndag. på en måndag liksom, är det meningen att helgen ska gå åt till plugg? eller henke säger att det är som en frågesport men så säger han bara för att muntra upp oss, det är ett äkta prov!

efter skolan gick jag, jenny & abodi och köpte present till freddan ;) vid tre tog jenny bussen hem och abodi drog iväg. väntade en liten stund och sen kom älskling, marcus, oskar & jakob :D jag & robin gick till UL och bytte ut mitt busskort :) sen gick alla till bennys, fransk hot dog (y) efter det drog jag, robin & marcus hem till robin och hade det trevligt :D på kvällen blev det bennys igen, en till fransk hot dog xD sen drog jag hem och nu mår jag illa, haha...

1 månad kvar till julafton people! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0