14 & 15 november

kära bloggläsare

igår var det lördag. vaknade vid tolv och gjorde inte så mycket, dammsög iaf (y) åkte till älskling på kvällen :) vi låg och pratade i flera timmar om allt mellan himmel & jord, den pojken är bra han! jag sov över där (y)

idag vaknade vi vid tio. gick upp, gjorde iordning oss, åt frukost och så. sen åkte jag, robin och hans pappa till söderfors. jag kollade på robins bandymatch :D fick träffa erik där, honom hade jag saknat! aja, sen skjutsade dom hem mig. jag hade tänkt skita i boxen för emma h kunde inte och sen erbjöd sig lizette men jag tänkte att jag var tvungen att göra klart bildarbetet. men sen när fanny messade och frågade om vi kunde boxas för att emma k inte heller kunde, då sa jag faktiskt ja! kul som vanligt var det :)

gårdagens & dagens...
klädsel:
linne, kofta, jeans, strumpor och underkläder. idag även robins tröja & långkallingar (y)
frisyr: utsläppt
låt: "oh no, elin" - björn rosenström ;)
citat: "a relaxed mind is a creative mind" från en tepåse :))
roligaste: robin :D <3


mmmm :D


Kommentarer
Postat av: Ronja

tackar :D

2009-11-15 @ 23:46:52
URL: http://rooonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0