madde & jag, vi är goda vänner :D

            <--- klätterapan madeleine ;)      

Hallå! Spännande, mitt första blogginlägg ;) Men det här ska nog bli kul, jag som älskar att skriva! Igår åkte jag & Madde på Allsång i Skärplinge, det var skitkul, haha :D Lätt att vi gör om det nästa år! På kvällen hjälpte Madde mig att skaffa blogg och så sov jag över där :) Idag efter frukosten gick vi till Centrals skolgård och var med Maddes pöjk Viktor, Chris & Dawe :) Till lunch blev det glass och till middag tacos (Y) Sen fick jag skjuts till bussen och så bar det av hemåt! Kuligt värre har det varit :D Och så måste jag tillägga att min kamera som har varit på lagning har blivit fixad, wihoo! :D
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0