midnatt råder

shuebre!

torsdag. gissa vem som hälsade på i skolan idag? jo, PEYMAN! :D åhh vad han var saknad, var han tvungen att flytta? :(

iaf, var hos syv-siv kl 8-8:30. sen var det engelskaprov, gick fint (y) efter det gick vi till aulan och hade luciaövning till klockan kvart över tre typ :) kul men jobbigt i slutet! juste, på lunchen kom älskade pälskade lizette och jag fick låna hennes fina tomteluva :D min är ful >.<

efter övningen umgicks jag lite med jenny, fanny, eve & josef :) sen tog jag fyra-bussen hem och där satt lizette! mycket prat & mycket skratt hann vi med på den korta tiden. hon är bäst, jag saknar henne jämt & ständigt! jobbigt när alla ska växa upp och börja gymnasiet. alla utom jag. iaf så skjutsade hennes pappa hem mig från gryttjom, snällt :]

hemma tänkte jag göra fördjupningen i geografi. men det är helt omöjligt, så jag skiter i det! var ju ändå bonusuppgift wtf.

nu är det final i mammas pojkar!! :D <3


peyman :D så smal han har blivit :D bruur <3

Kommentarer
Postat av: peyman

NAJNAJNAAAJ, mongolid bilden på mig :((

2009-12-10 @ 21:35:37
Postat av: Isa

Du är fin! :D

2009-12-10 @ 22:02:05
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0