lucia & julhandling nr 2 <3

tja. äntligen fredag! :D det är inte riktiga lucia idag, men i skolan :) vi samlades i aulan kl sju och sen var det två uppträdanden som gick... haha jodå, det gick hyfsat ;) det roligaste var när vi tomtar dansade runt granen freddan som var så smexig (y) sen bjöds det på lussekatter, pepparkakor och festis :D efter det gick vi till lidl och köpte godis & läsk. sen åt vi lunch (äckelmat så det blidde en macka) och sen var det film i aulan för oss som hade valt det som aktivitet, patrik 1.5 ;)

efter en slapp & rolig skoldag mötte jag madde :) vi tog 14:05-tåget till uppsala och julhandlade lite :D käkade på max (y) sen tog vi tåget hem till tierp och gick till mili's :) slog in julklapparna och sen åkte vi till konsum med maddes päron och sen bar det av hem till dom :) gick in till älskling! :D sen kom oskar, trevligt trevligt :) efter en stund dekorerade jag & madde ett pepparkakshus, omg så snyggt! ny tradition (y) sen lekte jag lite mer med robin & oskar och sen tog jag 23:25-bussen hem :]

tack för en rolig dag sötaste madde! :D
(och robin & oskar, höhö)

granen fled

 

madde djupt koncentrerad

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0