klipp klipp

tjo!

skola. på livskunskapen lekte vi klamydialeken, alla låg med alla. eller nej, alla skakade hand med alla... aja ;) på idrotten var det redskapsgymnastik. brottning med erik och några böghögar. trevlig gympalektion må jag säga :) jag snurrade faktiskt ett varv på stången och ett varv på ringarna också (y)

efter skolan var det meningen att jag & fanny skulle gå till mili's beauty. men nejnej, "coola" gänget tog min mössa så inte hann vi med det. vi mötte alice också btw, hon var saknad ska hon veta! och alla andra ska veta att min mössa är inte vilken mössa som helst, det är ingen mössa man bara tar så där på skoj. den hör ihop med lizettes mössa, precis som jag & lizette hör ihop med varann. våran vänskap är något av det viktigaste i mitt liv, så nu kanske ni förstår hur mycket min mössa betyder för mig...

aja, klockan blev tre och vi traskade vidare till haircorner där jag klippte mig :) toppade och kippte luggen bara, nöjd (y) sen uträttade jag lite julklappsärenden och efter det tog jag fyra-bussen hem :) hemma har jag inte haft mycket för mig, pluggat lite. nu måste jag skriva på pm:et, puss!

only share your strengths, not your weaknesses

Kommentarer
Postat av: flåddisch<3mogiisch

<3

2009-12-08 @ 17:26:23
URL: http://floddisch.blogg.se/
Postat av: Isa

åh vad jag älskar dig irma lizette flood! <3

2009-12-08 @ 21:00:00
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0