julhandling nr 3 & annat skoj :D

tjue! det blir hela helgen i samma inlägg, hoppas ni orkar med mycket läsning :] har fixat en bild efter varje dag iaf (y)

fredag. hände inget speciellt i skolan, ganska slappt :) hittade på jullåtar på musiken.
efter skolan följde jag med frida & madde b till någon butik och dom gjorde sällskap med mig hem till louise. men när jag kom dit så skulle robin & PP dra till bennys på en gång, så jag följde med dom. sen gick jag & robin till mili's och spelade kort, senare kom madde och joinade oss :) hamburgare bjöds det på (yy) sen åkte jag & robin hem till honom :) efter en stund gick vi och mötte oskar & jakob och åkte hem till PP. spelade guitar hero och hade kul :D jag & robin åkte hem vid halv tolv kanske, kollade på elf ;D



lördag. vaknade upp bredvid älskling (y) käkade frukost och kollade på tv. jag fick en julklapp, men får inte öppna den förrän på julafton! fick skjuts till station. klev på 13:05-tåget till uppsala och där satt lizette som hade klivit på i skutskär och väntade på mig :D vi julhandlade, är äntligen klar med alla julklappar (y) kul kan jag lova att vi hade! åt pizzabuffé (y) och köpte nyårskläder & foundation till mig själv ;) vi tog 18:35-bussen hem. väl hemma hos mig slog vi in julklappar och hade det mysigt :) invigde min bäddsoffa! sov där så vi kunde titta på film hela natten, höhö.



söndag. det är idag det! vi vaknade vid halv tolv kanske. låg i bäddsoffan och glodde på tv hela dagen, höhö! åt middag och slappade lite till. sen drog lizette hem. jag fixade glögg & pepparkakor och hade adventsfika med mamma & pappa medan vi kollade lite på anna ankas jul, haha. fjärde advent, där ser man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0