julafton<3

dålig uppdatering pga det som har hänt. men kan ju berätta lite smått :)

tisdag 22 dec: dan före dan före dopparedan & julavslutning! sovmorgon, började halv nio. fika i klassrummet, fick betygen, JULLOV! sen hände det som hände. på eftermiddan begav jag mig till lizette. du vet att jag älskar dig, du är trots allt min andra halva! vi åkte bob :D david kom över en stund och pratade. du är också en av mina närmaste ska du veta! på kvällen julbakade jag & lizette, våran lilla tradition :D och sen kollade vi såklart på tomten är far till alla barnen (y) en hel del snack blev det också ofc !

onsdag 23 dec: vaknade upp bredvid lizette :) vi käkade frukost, sen gick jag hem direkt, mycket att göra dan före julafton ju ;D jag & bea mötte varann nere i byn och böt julklappar, tradition (y) fick en fin skål och ett jättefint halsband + armband som hon hade gjort själv! :D på eftermiddan/kvällen tvingade mamma mig att stryka juldukar och sen blev det julskinka på macka, mums!! la mina klappar under granen och somnade sen ganska tidigt (a)

JULAFTON: det är idag det! öppnade först paketen i julstrumpan ofc (yy) käkade frukost med mamma, väckte pappa som pratade i sömnen (något om midsommar & gummistövlar :s). pappa gick över till grannarna och var tomte, haha gosh. sen kom mormor, olle & jeppe! :D jullunch, åt mig som vanligt proppmätt på sill, lax & ägg (a) kalle anka efter det ;D sen fikade vi och öppnade julklappar, yay! fick jättefina saker, bl a alla american pie inklusive book of love!! och så fick jag en skitsnygg mus & musmatta, pengar, hudvårdsprodukter, tryffel mm :D jättenöjd! och i robins julkapp fanns ett jättefint silverhalsband med ett hjärta, åh det kommer alltid påminna mig om oss ♥
efter det gick mormor & olle hem till mormor. jag & jeppe gick upp och kollade på american wedding ;D sen gick vi ner och kollade på svensson svensson med mamma & pappa. och efter det bad santa, skön film :D när den var slut gick jeppe och la sig och jag gick upp och "lekte" med mina nya saker ;) och nu sitter jag här. lyckad julafton !


min söta pappa får stå för bilden

Kommentarer
Postat av: Bea

thihi :D jag tackar för din present :D , har haft nytta av dem för jag har frysit hela jul helgen x) <3 ;D taack <3

2009-12-27 @ 17:44:40
Postat av: Isa

tack själv! :D haha bra att de har kommit till användning (y) <3

2009-12-28 @ 00:45:44
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Bea

jaa det är super bra ;D ! hehehe=D

2009-12-28 @ 01:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0