jag ser det snöar jag ser det snöar det var ju roligt hurra


tjue people

så var det måndag och sista hela skoldagen då :D vi gör fan ingenting. såg stammens show idag iaf. jag & erik gick genom typ snöstorm till mili's beauty för att lämna robins julklapp där. gud vad blöt man blev och sminket var alldeles utsmetat när vi kom tillbaks till skolan! tur att erik var så snäll och gav mig sällskap iaf :)

hemma städade jag och sen boxades jag med emma :D haha vi var dom enda där, helt sjukt! så boxningsledaren blev våran personliga tränare, det var asnajs!

nu ska jag måla ett till lager rött nagellack på mina naglar :) imorgon får vi jullov, helt insane!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0