fredagsmys på hög nivå!

hejhej. som ni ser har jag julpyntat bloggen med fallande snö! :D

äntligen fredag :D hade två prov idag, usch. biologiprovet gick bra och geografiprovet var mer som ett läxförhör så det gick helt okej :)

när jag kom hem kollade jag på ghost whisperer med mamma, annars har jag bara haft en lugn hemmakväll, kände att jag behövde det. kollat på idol har jag gjort också :) jag har inte sett det på länge och det är helt galet att mina tre favoriter från första början är i semifinal! strax ska jag kolla vilka som går vidare till final och sen somna till en film :]

eve & jenny julpyntade salongen så fint! 9A regerar, så är det bara. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0