för en dag går solen ner, för att aldrig komma mer


det blev en vit jul trots allt!! :D

juldagen: gick till mormor så fort jag hade vaknat & fixat mig. där serverades julmat som fick bli min frukost/lunch/middag. samma folk som på julafton. sen gick jag hem, satt här typ. lite senare serverades det tårta här hemma, mammas födelsedag förfan! :) jag gav henne en spikmatta som hon verkade bli glad för (a)

på kvällen åkte jag & lizette hem till elise och var där ett tag. sen drog vi tre till tierp och gick hem till oskar där han & robin var :) när klockan närmade sig tio taggade vi vidare till festen. gick inte så bra för mig, lizette & elise. blev utslängda fast vi var bjudna, hmm.

elise åkte hem till sig och jag & lizette till henne :) kollade på american pie 1 & book of love. första gången vi såg book of love, den var bra (måste ses!) men faktiskt sämst av alla american pie, haha. vi sov i soffan i vardagsrummet hela natten, tihi.

idag är det annandag jul! vi vaknade sent och låg och kollade på film hela dan typ, skönt! jag gick hem för ett par timmar sen. åt julmat som var kvar med mamma :) och nu sitter jag här och dricker julmust (y) haha det är ju skitsvårt att hålla reda på dagarna när det är lov, både jag & lizette var helt säkra på att det var fredag idag, men det är fan lördag! där ser man, hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0