finns det inte nån som kan som en riktig man...


... dricka öl & åka hoj?
vart finns det grabbar som tuggar taggtråd & spottar snus?


tja. onsdag. på hemkunskapen spelades julmusik och vi lagade risgrynsgröt plus att min grupp bakade pepparkakor :) fick tillbaka matteprovet idag, blev skraj när anna-carin sa att det var många som fick IG för jag kände att det inte gick så jättebra för mig, men det var chill för jag fick G ;) på fysiken fick vi reda på det riktiga betyget och jag har VG! i fysik! galet :D

direkt efter skolan var det luciaträning :) tog tre-bussen hem. mormor hämtade mig i gryttjom och var sen social mot mig i någon timme :) annars har jag provat kläder jag ska ha när jag är tomte och så har jag pluggat. och tittat på bonde söker fru såklart ;D

åh, jag skulle egentligen ha vart med älskling idag men han blev sjuk av svinsprutehelvetet :( <3

nu ska jag plugga lite till och sen sova! godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0