fina människor<3

nu fick det bli två inlägg på raken

åh, läste nyss maddes blogg. hon hade skrivit världens finaste inlägg om mig: http://maddeeliindberg.blogg.se
jag kan fortsätta historien. den där gången i somras när vi var på allsång och jag sen sov hos henne. det var då jag fick upp ögonen för robin. en tid senare när vi var på G kände jag mig tvungen att snacka med madde. det var hennes bror det handlade om och jag var ju trots allt kompis med henne först. men hon tog det bra, hon tog det så jävla bra! hon blev glad, "då kommer vi träffas oftare ju!!" sa hon. underbara madde !

nu när det är slut mellan mig & robin har madde varit otroligt stöttande. och våran vänskap har varit densamma ända sen vi lärde känna varann! och robin, han finns också för mig, alltid. madde, robin & jag, det är som att vi är en syskonskara allihop. bara det att dom är riktiga syskon så jag blir lite mobbad, hehe. närå :) men jag älskar dom, det gör jag verkligen! hela familjen lindberg, det är underbara människor allihop, det ska dom veta !

när jag ändå sitter här och skriver, kan jag passa på att säga att det finns så många andra människor jag uppskattar också. lizette, david & alice som jag ser som mina närmaste, dom har verkligen stöttat mig, gjort allt för att jag ska må bra. jag pratade med lizette i flera timmar den natten, innan det hemska hände. dom ska veta att jag älskar dom, nå otroligt !

tjejerna i skolan, ni har varit underbara, jag älskar er med ska ni veta! och ni vet vilka ni är, dom flesta från klassen :)

sen har vi flera, som har varit nå otroligt förstående! jag snackar om erik, joey och många av robins närmaste. bl a oskar & jonte! sen har vi även nathalie, tannaz, amanda, ewe och massa andra människor !

er som jag inte har nämnt, men som har snackat med mig om det här, ni ska veta att ni också är otroligt uppskattade :)

ju fler människor, desto bättre mår man! ni alla betyder nå otroligt för mig<3

Kommentarer
Postat av: maddee

aww!!! Älskadig!! <3

2009-12-31 @ 12:51:01
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/
Postat av: tannaz

aaaw, finns alltid för dig gumman!<333

2009-12-31 @ 13:01:20
Postat av: Isa

sööta ni är, finns alltid för er med!<333

2009-12-31 @ 15:22:10
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0