en dag på stan med bästaste lizette !

tjaa

igår var det onsdag, dan före nyår. så sjuuuuukt kallt ute :S jag pallrade mig iaf ut och tog bussen till uppsala. satte mig på güntherska och värmde mig med en varm choklad. plötsligt såg jag en lysande grön mössa! nej det var inte lizette, det var någon gubbe utanför -.- men lite senare kom det in en grön mössa och satte sig mittemot mig, ja det var faktiskt lizette, haha :D vi drog ut direkt och började shoppa! mellandagsrea, det gillar vi! jag köpte klänning & skor till nyår :D plus sockor, smink mm :) vi åt sallad på cupido, gräjjt!! vid fem-tiden tog lizette tåget tillbaks till skutskär, vi kommer inte fira nyår tsm, knas! fast jag förstår ju att hon vill vara med sin pöjk :) själv tog jag bussen hem. på kvällen skrev jag ner nyårslöften faktiskt !
juste, vi har beställt en resa till grekland!! åker i augusti :D

idag är det nyår fan! shit, det här året har varit... händelserikt, det är nog det ordet som kan beskriva det mest! har lärt känna många nya människor, härligt! jag har varit glad, ledsen, varit kär, och fått mitt hjärta krossat. två ggr.

men ey vafan, det är livet! festa ikväll och ha det bäst! och kommer 2010 bli bäst? JA, KLART! det är liksom nytt år, nya tag !

GOTT NYTT ÅR! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0