allting har ett slut

början på augusti: Robin Lindberg, du addade mig på bdb och några dagar senare på msn. du var perfekt, dig ville jag ha. du sa åt mig att lyssna på "welcome to the world", en låt som jag alltid kommer förknippa med dig. jag vågade inte hoppas på nånting så jag såg dig bara som en kompis. men jag var intresserad, det var jag. en tid senare frågade du om mitt nr, vi messade varje dag.

12 september: efter att ha snackat med varann varje dag i en ganska lång tid träffades vi. det blev en heldag på stan. jag började bli kär. sen blev det film hemma hos mig. fort gick det, men underbart kändes det. vi var tillsammans.

22 december: efter att ha varit tillsammans med dig i 3½ månader var dina känslor borta. men inte mina, jag är väldigt kär i dig... allt känns overkligt, det kan väl inte vara slut mellan oss heller, vi hade det ju perfekt! du är allt jag någonsin önskat mig och det här har varit dom bästa månaderna i mitt liv. jag älskar allt med dig. dina blåa ögon som ingen kan låta bli att lägga märke till, ditt adamsäpple, ditt blonda hår med den perfekta luggen, dom söta lockarna som du klagade på varje morgon. jag älskar allt runt dig också, dina kompisar och din familj. jag trivdes bland dom alla, kände mig som en i gänget. och du är nog den snällaste & roligaste som finns.

när jag tänker mycket på att det inte är vi längre, när jag fattar att det är verkligt, då gråter jag tills jag inte kan andas, hela jag skakar. jag har varit med om det här förr, fast den här gången är det värre. jag har aldrig varit såhär kär. det är ju du liksom, robin! men man ska göra det bästa av situationen. du är fortfarande jättegullig, jag har förlorat en pojkvän men vunnit en bror. och du sa samma sak till mig, att vi kommer ha kontakt livet ut, att du kan prata med mig om allt. det här kommer bli bra, vi har något speciellt, det kommer funka att vara kompisar. och jag är lycklig så länge jag har kvar dig på något sätt<3

jag älskar dig.

& tack alla vänner som stöttar<3


Kommentarer
Postat av: Robin

Åh isa ! Du betydde allt för mig med ska du veta ! Känns jätte skönt att ha dig kvar !! Du kommer alltid att vara som en syster för mig <3

2009-12-23 @ 16:31:06
Postat av: Isa

åh, det känns bra när du säger så<3

2009-12-23 @ 17:08:04
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Bea

det var väldigt vackert skrivit isa <3

2009-12-24 @ 00:24:44
Postat av: Isa

tack bea, det betyder<3

2009-12-24 @ 18:08:46
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0