2012

tja!

igår var det lördag. tog det lugnt på morgonen, städade och kollade på film. cyklade sen till gryttjom och tog 13:45-bussen till tierp och gick hem till älskling :D fy vad jag hade saknat honom! där fick jag mig en kopp chokladte, muuuums. och robins mamma har köpt en chokladkalender till mig med hello kitty på :D hon är bäst. den ska jag ha kvar där så jag får öppna flera luckor per gång, fett najs! efter ett tag käkade vi och sen åkte vi till station och tog tåget till uppsala tillsammans med marcus & nathalie :D vi köpte massa godis och gick sen på bio och såg 2012. jag var skeptisk i början men den var faktiskt grymt bra! sen åkte nathalie hem till sig medan vi andra åkte hem till robin. kollade på film och käkade godis :) sen sova!

idag efter att vi hade vaknat så gjorde vi inte så mycket mer än att äta frukost. jag tog 14:55-bussen hem. fick sällskap av jenny på bussen :D väl hemma skrev jag på mitt PM, henke skulle ha ett utkast imorgon. och så har jag boxats med emma h :D fanny & emma k var också där, kuligt! sen blev det adventsfika med mamma & pappa, mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0