två dagar bestående av gävle & skolfoto!

Tjoo!

Om vi börjar med igår... Efter skolan gick jag & Jenny till Ica och gjorde hk-läxan. Sen tog vi + Frida & Nichole tåget till Gävle och gick runt där :) Mycket trevligt!<3 Bilden jag har lagt upp där nere är från Nicholes mobil btw ;)

Men idag är det tisdag! Vi tog skolfoto :o Hah, spännande att se sen hur det blidde... Jag är sur för jag fick stå upp som vanligt och så fick jag visa min dåliga sida -.-

Jag har inget mer att skriva, haha... Eller saknar Lizette sjukt mycket, det är knäppt att hon inte går på Aspen :(

Puss :*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahhahahah, man bara måste skratta åt den bilden! xD

2009-08-27 @ 23:04:14
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0