torsdag, dagen före fredag.

Tjena! Nu när det är skola händer det inte lika mycket skoj som på sommarlovet, så jag kommer inte blogga varje dag. Men fortsätt läs förfan! ;)

Få se nu... I tisdags efter skolan regnade det som faen! Lizette slutade typ fyra så hon åkte hem och sen tog hon cykeln från Gryttjom och trampade hem till mig. Likaså gjorde David fast hemifrån honom! Sen cyklade vi alla tre hem till Lizette :) Hata regn! :s Vi hade det trevligt, pratade mest om alla skolor, hehe (y)

Igår efter skolan åkte Lizette med mig hem :D Det var FF, hehe (y) Vi gjorde typ massa :) Kl 6 - 7 drog Lizette till Ringvallen och tränade småttingarna, då satt jag typ här :P Sen kom hon igen :D Då kom vi på att vi inte hade ätit middag, skandal xD Så vi åt massa saker, haha! Vid halv tio drog hon hem och då sov jag här i min ensamhet! Mamma var i Sumpan och pappa i Åmål :P

Idag har jag inte gjort så mycket. Vattenrugby på gympan i skolan, kul, haha :D Mamma har iaf kommit hem :) Härligt väder idag, me like! :D

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0