Stockholm i mitt hjärta!

                

Tja! Har haft en underbar dag med ett sjukt kul folk som även kallas David, Alice och Lizette! Alla sov hos David inatt. Det var sjukt varmt i hans rum så jag blev pigg - inga problem att gå upp klockan sex! :O Vi åt frukost och gjorde oss i ordning, sen bar det av till Stockholm! Vi gick till Vete-katten och fikade :) Har inte varit där på år & dar så det var kul! Lika mysigt som alltid (y) Sen shoppade vi massor! :D Lunch på donken (y) Sen shoppade vi mer och sen åt vi glass på nåt sjuuukt mumsigt ställe! Supergod bananasplit. Sen gick vi i lite affärer till och sen bar det av hemåt :) Ont i fötterna! Men det var det värt ;)

Vafan, nu märkte jag att min kamera är trasig igen! Den funkade ju för några timmar sen.. Det vore ju bra om dom kunde laga den ordentligt -.- Aja, in på lagning igen!

Puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0