schteek & fotboll :))

 Tja! Idag var det fint väder, kan ju hoppas att hela augusti blir så (a) Vaknade ensam hemma vid tolv, mormor kom och hämtade mig och så gick vi till Siv och åt pastasallad (god frukost, hehe!) och satt där en stund :) Sen gick jag hem och schteekte med en iskaffe i handen (y) Underbart! På kvällen åkte jag & pappa till Strömvallen och kollade på Gefle - Djurgården. Gefle vann med 2-0 :D Kul match! Sen bar det av hemåt och nu har jag packat inför imorn för då åker jag & mamma till Rånäs slott och sover där en natt. Ska bli jätteskönt med spa ;) Pusselipuss :*           

                                                                                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0