red flag - billy talent (Y)

Tjena! Igår var Lizette hos mig hela dan, det gillar vi :) Vi satt mest vid datan, höhö. Lizette fibblade med min kamera och lyckades laga den :o Gräjjtans! (y) Vad som händer idag återstår att se. Behöver städa mitt rum så det står väl först på listan. Annars ska jag bara ta det lugnt som man bör göra nu när det bara är några dagar kvar på sommarlovet! Det är typ nu jag har fattat att det snart är skola - ångest! :S

Har inte så mycket mer att skriva... Pusshej :)<3


Kommentarer
Postat av: emma hellgren

vi har sommarlov till den 25:e ;P

2009-08-13 @ 14:57:25
Postat av: Isa

lägg av :o gud vad härligt! vi börjar på måndag den 17 -.-

2009-08-14 @ 14:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0