Rånäs slott

Tjo! I tisdags åkte jag & mamma till Rånäs slott och sov där en natt :) Allt var helt perfekt! Fint väder oxå (y) Först kom vi dit, checkade in och gick in på rummet. Sen gick vi ner och fikade :) Efter det badade vi jacuzzi, lite varmt att göra det under stekande sol, men men x) Nån timme senare gick vi ner till en jättemysig källare i slottet och det var dags för min spabehandling :) Det var jätteskönt, först 25 min massage och sen 25 min ansiktsbehandling! Sen var det mammas tur och då skulle jag upp till matsalen på afternoon tea. Men med mitt lokalsinne är det klart att jag går vilse när jag lämnas ensam på ett slott så jag gick jättemånga trappor upp men kom sen på att vi inte gick så där långt förr x) Så jag gick ner igen och gick upp för en annan trappa som faktiskt var rätt (y) Senare gick jag & mamma runt lite ute, jättefint! Sen var det dags för middag (jag vet, vi åt hela tiden, höhö) och då tog jag kyckling på lantbröd med ananas och nån salsa - smarrigt! :D Till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljglass, mmmmmmm (y) Vi blev asmätta så vi chillade på rummet och kollade på tv, men sen vid halv elva när det hade blivit lite mörkt gick vi ut och badade jacuzzi igen, mysigare denna gång :) Sen sussade vi gott! På morgonen gjorde vi oss i ordning och gick sen ner och åt en skitgod frukostbuffé. Sen glassade vi i varsin solstol och sen bar det av hemåt!

Jag är supernöjd! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0