nu äre lördag igen, tralala ;D

Hej hallå! Vaknade och tog det lugnt en stund, åt frukost ute i det fina vädret (y) Sen cyklade jag till Lizette där vi låg och stekte på studsmattan ett tag. Vi blev badsugna så vi cyklade och badade :) Stekte där ett tag, sen åkte vi hem till våra egna hem x) Mamma & pappa gick över till grannarna på takläggarfest eller nåt annat bullshit :P Jag satte mig och stekte en stund (mycket stek gillar vi!) och sen kom David :) Vi åt varma mackor till middag (y) Sen tog vi en tur med tandem och sen satt vi mest vid datan och så. Några timmar senare kom BYE-bilen och hämtade upp oss :D Haha, Allans bil alltså. Han, Lizette, jag och David åkte till Ringvallen där det var knyt. Jävligt bra musik måste jag säga! Där mötte vi Elise så vi fem satt och pratade och småflummade :) Efter ett tag ledsnade vi så Allan, Lizette, jag och David åkte till Tierp och var in på Bennys en snabbis. Sen åkte vi hem till Lizette :) Hoppade studsmatta och låg där och tittade på stjärnorna. Efter ett tag tyckte jag & David att det var dags att lämna dom söta två så vi gick hem :) Trevligt medan vi hörde musik från Ringvallen :D Väl hemma hos mig satte sig David på cykeln och burnade hem. Jag gick och la mig och sussade gott :)

Ännu en trevlig dag!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0