lizette, alice & david och klippning :D

    Tjennah. Igår när jag kom hem från Rånäs var jag hemma en stund och sen burnade jag iväg på cykeln hem till Lizette :) Efter nån timme kom efterlängtade Alice :D Vi badade i Ullfors och hade det trevligt. Framåt kvällen kom David och då satte vi igång grillningen (y) Det blev sjukt gott! Kött, klyftpotatis och bea-sås. Sen flummade vi på studsmattan och nån kom på den briljanta idéen att baka krusbärspaj. Så vi plockade krusbär och sen bakade vi :) Mycket gott :D Sen flummade vi lite till och vid tio var det dags för David att åka hem eftersom han jobbar :( Jag och brudarna kollade på Twilight (som jag har köpt :D) och den var skitbra, fast det blir ju alltid en besvikelse efter att ha läst boken :P Men aja. Sen tittade vi på Galenskaparna och jag somnade i sackosäcken och sov där hela natten, aj!

Imorse efter frukosten cyklade jag hem och lämnade väskan, sen cyklade jag vidare till bussen och åkte till Tierp och klippte mig :) Toppade och tunnade ur - skönt (y) Sen hem och vidare till mormor och drack saft (a) Sen hem igen och satt och schteekte en stund.

PussPuss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0