kräftskiva & en stad som kallas gävle :D

Tjueeh! Dagen började med den årliga kräftskivan! Det var trevligt (y) Folket var jag, mamma, pappa, mormor, Olle, Jeppe och Solan :) Vi var i Solans trädgård. Mormor fyllde år för en vecka sen så mamma bakade en tårta åt henne som var hur god som helst :D Här nere kommer bilder från kräftskivan.

När jag hade ätit klart kom Lizette :) Vi tog bussen till Tierp med Jonas & Jonte (y) Vi visste inte vad vi skulle göra så vi tog tåget till Gävle. Cruising och så där :P Mycket folk! Vi mötte Allan ;D Lyckliga Lizette fick låna hans jacka! Själv frös man ju som en gris, det är nog inte sommar längre :( Jag köpte mig iaf en latte så jag blev varm i kroppen. Sen åkte vi hem :)

Helkul dag! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0