jag orkar inte bry mig längre!

Jag är inte den personen som brukar dela med sig om dom ledsna tankarna på internet, men nu tänker jag fan göra't!

Jag förstår inte vad som hände med våran vänskap, den bara försvann ut i tomma intet. Du var en stor sak i mitt liv, men blev sen det jag inte kunde tänka på utan att bli deprimerad. Hela tiden bestämmer jag mig för att inte tänka på dig, inte göra nåt mer försök att ta kontakt med dig. Men det blir så ändå! Jag bara önskar att jag kunde få veta vad som egentligen har hänt! Vad hände med "jag kommer aldrig försvinna ur ditt liv"? Även om allt har varierat mellan superbra och mindre bra så har vi ju alltid kunnat prata med varann, så jag förstår inte varför vi inte kan det nu! Men vet du vad, du skiter totalt i mig, så jag tänker göra samma sak nu! Och den här gången är jag helt seriös. Jag har bestämt mig. Förhoppningsvis kommer jag må bättre utan dig i mitt liv. Men jag kommer alltid älska dig, alltid... Men du, skiter du i mig så tänker jag göra likadant!
Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: emma hellgren

vem? :o

2009-08-13 @ 14:55:25
Postat av: Isa

vi tar de sen :P

2009-08-14 @ 14:21:27
Postat av: nichole berglund

vem :/ <3?

sjukt fint/bra skrivet <3

2009-08-16 @ 18:53:48
Postat av: Isa

tack nichole <3 påminn mig på msn att jag ska säga :P

2009-08-17 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0