första helgen efter skolstarten ;)

Tja! Tänkte berätta om helgen nu, delar upp det så det inte blir så jobbigt att läsa x) hehe (y)

Jahapp, i fredags efter skolan gick jag & Lizette och fikade och handlade lite ;) Sen åkte vi hem från Tierp. Käkade hos mig och så. Pappa kom hem från Åmål :D<3 Och tvåan & trean i Twilight hade äntligen kommit så nu ska jag & Lizette läsa som dårar ;) haha. Men iaf, sen drog vi vidare till Lizette och grejade. Sen tog vi tandem och stack iväg till Ubblixbo :D Så jävla flum så det var inte sant! :D Väl framme väntade Jonas & Nisse och massa annat kul folk ;D Sjukt roligt och lagom onyktert (y) höhö. Stack hem nån gång på natten efter att ha haft en skojig kväll! :) Btw så vann jag soltävlingen mot Nisse, haha (a) Måste ju skryta med att jag är brunare än nån som nyss var utomlands!

Igår - lördag alltså - drog jag hem till Bea :) Sjöng Singstar och gjorde massa annat kul :D Bra dag! (y) Var hemma och latade mig på kvällen bara ;) Förresten, denna dag fyller mormor år - grattis! :D Dock är hon ute och bilar med Olle så får väl fira henne nästa helg :P

Idag (söndag) tog jag bussen till Uppsala för att byta ett par jeans - mamma hade köpt för små till mig :o Men det var rea på dom så jag fick inte pengarna tillbaka och fick inte byta dom mot andra jeans. Alltså jag fick endast byta till en annan storlek men självklart var det slut -.- Jag blev tjurig för det tar aslång tid att åka buss dit när man är ensam! :P Men jag köpte sminkborttagning och tog en fika för att fördriva tiden. Latte & kanelbulle gjorde mig på bättre humör (y) Sen åkte jag hem :)

Nöjd efter helgen iaf! :D Puss <3

                I'm watching you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0