ettingsand :)

Tjo! Mamma väckte mig vid elva. Åt frukost och så. Sen åkte jag med mamma & pappa till Ettingsand :D Länge sen vi umgicks hela familjen, hehe! Låg och solade i många timmar (y) Men det var inte så där supervarmt så ingen var badsugen :P Sen åkte vi hem och efter det har jag varit rätt så trött så jag har inte gjort så mycket.

Nu tänker jag se på film :) Mamma håller på och letar upp ett par gamla inspelade videoband med Våra värsta år :D Så denna lördagkväll kommer jag sitta med en tekopp i handen och skratta åt Al Bundy ;) Ibland är sånt mysigt!

Och till sist vill jag tillägga att min kära farmor borta i Åmål fyller år :D Grattis!<3

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0