en bra fredag!

Tjoo! Dagen började med att jag & Lizette tog bussen till Uppsala för att gå på premiären av Nicke Nyfiken 2 :D Vi hade reserverat biljetter som skulle hämtas ut senast halv tre och vi var framme i Uppsala tio min innan! Och hemma hade det varit toppenväder men i Uppsala regnade det såklart -.- Så vi sprang till bion i regnet och var framme prick halv tre! Sicken tur säger jag ;) Sen köpte vi popcorn och så. Filmen var bra (a) Sen gick vi till Svava och åt pizzabuffé - otroligt gott! Efter det tog vi en tripp till New Yorker och köpte varsin t-shirt :) Sen bar det av hemåt.

När vi cyklade från bussen påväg hem mötte vi David på moppen! Vi bestämde att vi tre skulle bada i Ullfors :) Så vi åkte hem och bytte om och sen badade vi - skönt i vattnet (y) Efter att ha badat en stund klädde vi på oss och jag & David cyklade hem till mig och hämtade saft & kakor och myggmedel ;) Sen kom Elise till badet :D Vi fyra satt och pratade och hade det trevligt i flera timmar :) Sen kom Jonas & Nisse! Var ett tag sen man såg dom så det var kul :) Vid halv tre åkte vi hem och då var jag jävligt trött och frös som en gris! Så det var godnatt på dirren.

Trevlig dag! :*


Kommentarer
Postat av: Sandra, f.d brevvän

Nicke Nyfiken är ju för gullig! :D

2009-08-11 @ 10:46:00
URL: http://snaddras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0