design och lizette, david & ronja <3

Goddagens! Jag & Lizette har haft en slapp dag. Vid sjutiden tog vi i alla fall tandem till David för att va med honom & Ronja :) När vi kom fram märkte jag att min kära mobil inte låg i fickan! Katastrof med andra ord. Så jag ringde hem och tvingade päronen att leta! Mamma hittade den i Ullfors, VILKEN LÄTTNAD! Hehe. Hur som helst, vi fyra hade trevligt, åt popcorn & grejade med Davids blogg typ ;) Jag & Lizette kom på att vi saknar att bo där :( När jag kom hem designade jag min blogg (Y) Tack för att du lärde mig Ronja :)
Pussar <3


Kommentarer
Postat av: Ronja

trevligt vare, och varsegåd! :D

2009-08-05 @ 18:02:00
URL: http://rooonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0